Tugg tugg

Börjar verkligen få nog nu! När Caesar var liten så tuggade han allt som oftast på sladdar, ett antal headset och mobilladdare har gått åt! Men han slutade. Nu har kattj****n börjat igen! Efter ett helt jävla år!

Han har de senaste 2 veckorna tuggat sönder Martins mobilladdare 2 gånger, tuggat sönder sladden till min dator (så han fick ström i sig, men inte fan hjälpte de) och 2 mobilladdare för mig. Morgonen har jag spenderat med att googla sönder nätet i jakt på tips på hur man får dem att sluta. Att sparka o slå har jag uteslutit. Vem i helvete kommer med en sån idé!? Får kanske prova med någon av alla de tips på illaluktande och -smakande saker som det är meningen att katten ska avsky.



Kommentarer
Postat av: Therese

Pröva gnida in kablarna med Tabasco =) De funkar rätt bra på en av våra katter som gör samma sak. Kram

2010-10-17 @ 10:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback