Tisdagskväll

Imorrn har jag inlämning av ett PM. Är klar med det, ska korrekturläsa det imorgon för att se så att jag inte missat några stavfel eller så. Annars så är det väl främst det där förbaskade grupparbetet i European Business som skall bli klart. Jag har gjort min del, men det ska skrivas ihop och jag behöver alla delarna (vilket jag inte har) för att kunna göra en slutsats. SUCK! Sen skall jag även göra en power point inför seminariet på torsdag. Men har inte fått det de vill prata om än så... Tycker verkligen inte om att göra grupparbete. Hade mycket hellre velat arbeta själv. Nu är det som det är.

På fredag är det höstgasque. Yeey! Vet dock inte vad jag ska ha på mig. Har 3 klänningar jag väljer mellan. Det kan man kalla för i-landsproblem. Kanske borde börja vänja mina fötter vid klackar igen. Ingen tokig idé. Vad gör man inte för att se bra ut hehe

Ska även bli klar och putsa fönster, baka lite också tror jag. Men nu blir det nyheter med babe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback