Onsdag

Mitt PM är inlämnat! Weei! Väntar på att de andra i min grupp i European Business ska skicka över grejorna så jag kan fixa klart det..

Tänkte även cykla bort till Dollarstore o titta efter en eller ett par pärmar till alla mina papper. Ordning och reda skall det vara. Kanske även svänger inom second hand butiken där borta o tittar efter en jeansjacka.. Har ingen större lust att köpa en ny dyr jeansjacka när jag ska klippa i den.

Tvätta fönster och baka. Ikväll ska jag göra paj! Kantarellpaj med härliga örter. Vattnas i munnen bara jag tänker på det. Caesar ligger o sover väldigt sött bredvid mig. Ska kolla klart på ett avsnitt av Bones säsong 6 innan jag gör vid mig och cyklar.

Tjohoo vilken underbar onsdag!



Kommentarer
Postat av: Isabelle Högstadius

Tjoho!

vad härligt det låter med kantarellpaj och vad skönt att få allt klart med uppgifter och dyl. Själv håller jag på med en statistik uppgift, inte världen roligaste kanske, men men =)

Gillar du också Bones? själv har jag alltid älskat serien, men eftersom pengarna inte alltid finns på kontot ;) så har jag bara säsong 1. Och de på TVn har ju blivit censur på, så jag väntar med spänning på att få köpa resten av alla bocar =).

pusss

2010-10-20 @ 12:13:31
URL: http://isabellehedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback