Möte

Har varit på ett möte idag som var....väldigt annorlunda. Vet inget annat sätt att beskriva det. Vet inte riktigt hur jag ska känna om det heller. Kändes som att det blev onödigt mycket tjafs. Som att det blev onödigt intensivt meningsutbyten. Vi (jag och några till i min klass) gick till B.E.S.T.-årsmöte i tron att det inte fanns något intresse kvar från annat håll att fortsätta driva BEST. Och eftersom vi pratat om att ta upp BoEkon så fick vi ett erbjudande om att överta BEST.

Det visade sig helt felaktigt. Intresse fanns kvar inom BEST. Från vårt håll fanns intresset om att ha en ren ekonomförening för att bland annat förbättra sammanhållningen. Istället för att överta BEST som vi fått förslag om, hamnade vi i blåsvädret, lugnt sagt.

Hur det kommer bli får framtiden utvisa. Just nu vet jag inte om vi kommer skita i BEST och starta upp BoEkon ändå, om vi kommer starta upp BoEkon och ändå vara med i BEST eller om vi struntar i att starta upp BoEkon och stannar i BEST. Spontant så känner jag inte att jag har jättemycket gemensamt med Turism eller Samhälle. Jag har mycket gemensamt med Erika och Sanna, så jag vill ju självklart kunna umgås mycket med dem och även vara maas med dem.. Men med den responsen man möttes av från andra håll ikväll....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback