Plugg-fika

Sanna, Erika och Linda är här idag. Plugg-fika på schemat! Just nu känner jag dock att min energi och koncentration är på fönsterbrädan påväg ut genom fönstret. Åh vad härligt det vore med lite semester!

Har gjort lite engelska läxa och försökt plugga lite inför marknadsföringstentan. Men det går långsamt! Ack så långsamt! Det känns som att jag läser samma mening om och om igen i boken, "in genom ena örat och ut genom det andra". Ska väl göra ett nytt försök med slidsen som vår lärare har lagt upp på Fronter. Heter det slids eller slides förresten? Nåja, strunt samma!

Blir fisk o päremos till midda! Tom Kai Gai till lunch.. Lagade de redan idag så det bara är att värma på imorrn kväll. Ibland är jag bra smart! Skulle väldigt gärna gå o se Harry Potter på bia ikväll. Men vet inte, Martin tycker vi ska ta det en annan dag. Jag har en väldigt lång dag imorgon, så han kanske har rätt. Blir kanske på lördag istället som vi går..



Kommentarer
Postat av: Gissa vem! :-*

Det heter slides! One slide - many slides (allt bäst för dej du säger slidEshow o inte slidshow när du ska presentera ditt bildspel ;P)

2010-11-30 @ 00:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback