Länge sen

Har verkligen inte haft tid att uppdatera på länge. Förra söndagen var jag, Martin och Sten på mini-kryssning till Mariehamn, Åland, med Viking Line. De hade ett erbjudande där vi fick åka gratis, buss och allting. Eftersom själva resan var gratis så bestämde vi oss för att lyxa till det lite och ta buffén ombord. Åh så gott det var! Det vattnas fortfarande i munnen på mig när jag tänker på det! Hjortstek.. Entrecote.. Dessertbord.. Mmm..! Den där middagen i sig var värd 200 spänn och totalt 8 timmars bussresa! Skulle lätt kunna tänka mig att göra det snart igen!

I torsdags var det Propellern, en företagsmässa. Jag hamnade faktiskt på nyheterna! Eller ja, min rygg och min arm. Men jag är med i alla fall! Grå pikétröja, svarta tights, shorts och vita snören i mina svarta stövlar. Vi byggde montrar hela onsdagskvällen. Sen var vi på skolan vid 7 på torsdagsmorgonen. Hemma mindre än en timme då vi gjorde vid oss för Propellern middagen. God mat och trevliga bordsgrannar! Fick efter själva mässan var slut en gåva från Ovako som jag var värd för som tack för hjälpen under dagen. En väska och två handdukar, varav den ena gav jag sen vidare till utbytesstudenten som också hjälpte till som värd för Ovako. Jag fick även lite andra presenter den dagen. Eller presenter och presenter. Jag fick pris. Var nämligen med i en tävling vid KPMGs monter, där man skulle svara på några frågor. Och jag var en av de som svarade rätt. Fick en handduk, en vattenflaska och Skattehandboken 2010.

I fredags var jag jättetrött hela dagen! Var i skolan en sväng och hjälpte Sandra med några uppgifter, handlade mat och sådär. Slocknade på soffan ganska tidigt vilket gjorde att Martin fick dra iväg på fest utan mig. I lördags var han trött istället, Håkan och Lasse kom dock förbi en sväng på kvällen. Vi kollade på 2012. Den övergick faktiskt mina förväntningar, och var inte alls riktigt lika förutsägbar som jag trodde den skulle vara.

Nu blev det kanske lite väl mycket text. Ska försöka bli lite bättre på att lägga in mer bilder.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback