Friskis

Har varit och inhandlat ett årskort på Friskis & Svettis. Nu ska här jympas!

Körde ett medel-pass igår med Malin och Malin. Superskoj! Fattar inte varför jag inte börjat tidigare? Va verkligen hur kul som helst! Tyckte ledaren va riktigt bra! Verkligen sprudlade av energi..

Självklart har jag ju träningsvärk idag. Men än så länge så är det en sån där skön träningsvärk. Man känner sig lite lätt stum i vissa muskler och de är bara lite ömma. Troligtvis kommer jag ha ännu värre imorrn. Men det gör ingenting!

Vill inte gärna köra för hårt nu i början så att jag tappar suget.. Men erkänna er igår så är jag sugen på att dra dit imorrn igen och kanske köra ett step-pass.. Nåja, vi får väl se vad kroppen säger imorrn när man vaknat... Har iaf bestämt med Malin & Malin att vi ska köra igen nästa tisdag..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback