Friskis

Nu börjar jag komma igång lite mer på Friskis. Men åh vad det känns ibland! Har väl inte gått sådär jättemycket i och för sig.. Köpte kort där i förförra veckan.. Gick samma tisdag.. Gick i tisdags.. Medelpass båda två med Malin och Malin.

I lördags tog jag ett danspass. Det var en tjej från Falun som höll i det. Men jag vet inte. Jag tyckte det var ganska svårt faktiskt. Kanhända att det skulle gå lättare nu när jag gjort det en gång. Det var liksom inga återkommande rörelser.. Mest av allt gillade jag Zomban! Stavas det så? Nåja, det tyckte jag i alla fall var riktigt kul!

Imorrn är det redan tisdag igen. Då blir det medel med Malin och Malin. Andra gången var ännu jobbigare än första för då kände jag igen flera av rörelserna och kunde göra dem. Inte bara stå som ett frågetecken och fundera på vad tusan jag ska ta mig till..

På torsdag går det ett step-pass som jag funderar lite på. Har tänkt gå tidigare också på det men har inte kunnat. Förförra veckan hade jag träningsvärk så kände det var bättre att vila. I torsdags var det Propellern. Då hade man knappt tid att sitta ens. Men nu så!

Tycker det känns lite lättare att ha någon med sig när man tränar. Även om man inte pratar så mycket under själva passet så snackar man ju före och efter. I lördags gick jag själv. Det går ju det med, uppenbarligen eftersom jag överlevde. Men ni förstår nog vad jag menar. Tjejvasan närmar sig med stormsteg så jag har egentligen inte råd att vara kräsen. All träning räknas! Plus i kanten till mig som tog en rask promenad till Friskis och tillbaka i lördags istället för att cykla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback