Trötter

Guud va trött jag e! Bara onsdag idag också. Hade kunnat bli kvar i sängen i flera timmar till, men en lär ju jobba också. Har inte sovit ordentligt en enda natt sen vi flyttade förrän nu d. Men va ju hockey igår, så kunde ju inte gärna gå o lägga mig. Sverige KROSSADE svissarna. Nu väntar Danmark i kvarten på torsdag. Det kan man ju inte missa heller!

Har sovit som om jag vore klubbad inatt. Ändå känner jag att min kropp skriker efter mer sömn. Kommer nog lägga mig riktigt tidigt ikväll. Får en chans att sova länge imorrn också. Men lär väl gå sisådär om jag känner mig själv rätt.

Nu ska jag återgå till att jobba och förhoppningsvis plugga lite om jag kan ta mig i kragen till det. Blir att ta det lite lugnt o vårda min kropp så jag inte blir sjuker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback