Skohylla

Nu har vi äntligen fått upp en skohylla! Vi var på Rusta igår och köpte en liten i valnöt. Perfekt storlek för att få plats precis innanför dörren. Lätt att skruva ihop var den också. Tog väl en minut eller nåt sånt för mig. Tycker det är så kul att bygga ihop möbler. I alla fall när det går lätt.

SKOHYLLA  STAPELBAR VALNÖT



Igår var det även städbesiktning av min gamla lägenhete i Domnarvet. Gissa om det är skönt att slippa tänka på den något mer! Jag har varit lite orolig för att det skulle bli några problem då lägenheten inte är i nyskick precis. Men nu är nycklarna lämnade. Vilket innebär att nu kan jag koncentrera mig på mitt livet i den nya lägenheten. Som för övrigt är helt underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback