Out with the old


Förlåt. Jag vet jag sagt att jag ska lägga ut bilder. Det ska jag också. Det har inte blivit av än bara. Med ett mobilt bredband som skulle kunna bli omkörd av en snigel (!) tar det jävligt lång tid för mig att lägga upp några bilder. Hittills har jag inte haft tålamod nog till att tampas med detta. Men det ska ske, jag lovar.

I helgen var det valborg. Tänkte det vore trevligt att grilla lite, träffa folk, dricka lite o ha det bra. Men nej då, folk är så otroligt sega. Just nu är det ganska många som strykts från min lista när det gäller att höra av sig i sommar. Jag orkar inte längre med sega människor som aldrig NÅGONSIN tar egna initiativ. Varför ska ja alltid va den som hör av sig o fixar o donar? NEJ TACK.

Tillhör du en av dem som aldrig hör av dig eller ens svarar när jag gör det? Grattis, då kan ditt namn just nu ligga i min papperskorg. Out with the old, in with the new. Vänskap ska vara aldrig någonsin vara enkelriktat. Inte heller kommunikationen mellan två vänner.

Nästa vecka är det besiktning av nya lägenheten. Kan inte förklara med ord hur mycket jag längtar! Det kommer bli helt otroligt underbart!






Kommentarer
Postat av: smarties

Är avundsjuk på dig som får flytta, jag vill också! Jag hoppas SÅ att vi får flytta i höst.. :D

2010-05-04 @ 14:14:36
URL: http://www.twilightmoms.se
Postat av: Cecilia

Du har så rätt så gumman! "Vänskap ska vara aldrig någonsin vara enkelriktat. Inte heller kommunikationen mellan två vänner." Bra sagt! :)

2010-05-05 @ 21:56:18
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback