Träningsverk

Tisdag idag. Träningsvärken från i söndags är mer än kännbar. Jag låter, går och känner mig som en väldigt sliten och väldigt gammal tant. Stel som en gammal lutfisk som Krister säger i Där fick du. Fick lite massage av älskling igår. Gjorde gott. Men ändå vaggar jag mig fram och jämrar varenda gång jag går nerför en trappa. Ett bevis på hur ofantligt otränad jag är.

Var trots allt ändå ute en sväng idag. Rask promenad runt älven. Sen 2-3 vändor i trappen. Det gäller att smida medans järnet är varmt.

Egentligen hade jag tänkt vila några dagar. Låta träningsvärken släppa helt. Men tapetserarna var hemma i lägenheten och fixade. Solen sken och det var varmt ute. Är ju inte precis så man vill sitta still framför datorn/tv:n hela förmiddagen när man ska jobba senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback