Min födelsedag

Jag tog ledigt till min födelsedag - tänkte att en dags ledigt kunde jag väl ändå unna mig. Härligt väder var det också så jag hade en väldans tur med vädret! Martin bjöd mig på pizza från La Cantina, den bästa pizzerian i Borlänge om man frågar mig, som vi tog med upp till Tronsjö. Solade lite och hade det bra. På kvällen kom Martins släkt på fika. På lördagen kom Martins mamma o pappa o fikade.





Utav Martin fick jag Tusen strålande solar och Flyga drake. Två gripande böcker om folket i Mellanöstern. Jag har tidigare sett filmen Flyga Drake och har nyligen påbörjat boken Tusen strålande solar.



Fick även en Volumaster från OBH Nordica. Min älskling är bara för underbar ♥



Utav Martins morbror Stefan fick jag servetter och ett värmeljus.



Av Martins andra morbror, Sven, och hans familj fick jag ett bäddset med Birmor.



Av Martins mamma o pappa fick jag jättefina blommor...

...och ett pussel.


Av mamma o pappa fick jag pengar. Det fick jag även från Martins mormor och morfar. Det kom väl till pass när det skulle inhandlas en P&L-biljett.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback