Mitt liv

♥Det är en del som har hänt i mitt liv nu på sistone. Jag känner att det kanske är dags att stolpa upp lite av det som har hänt och som kommer att hända inom en snar framtid.


♥ Jag bor ihop med Martin, och vilket liv jag lever!

♥ Jag var nere i Kristianstad nu i juli månad, en snabbvisit.

♥ Ola o Helena har varit här o hälsat på.

♥ Farmor har legat på sjukhuset en sväng. Hon har syresatt sig för dåligt där hemma. Och nu fått stränga order från doktorn om att bättra sig. Hoppas hon får ett uppvaknande nu.

♥ Jag har blivit antagen till Ekonomprogrammet nu i höst. Jag har även blivit beviljad studiemedel från CSN. Skolan börjar om 30 dagar och gissa om jag ser fram emot det!

♥ Jag håller på att omorganisera min garderob.

Mitt liv är fyllt av positiva saker just nu, förutom det med farmor. Det känns hemskt, men det är inte första gången hon blir inlagd, och det kommer inte vara den sista heller. Jag hoppas bara att hon vaknat upp nu och blir bättre med att syresätta sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback