Lördag

Jag o babe sitter på varsitt håll i soffan. Han håller på att installera om Windows 7 på den stora datorn. Jag letar efter något gott pajrecept. Chokladpaj kanske? Mums! Han ska iväg och jobba om några timmar. Då blir det jag som parkerar ändan med en skål popcorn och glor på film! Caesar kommer säkert sitta bredvid skålen och tigga som vanligt.

Det känns som att något har gått fel nån gång nån stans. En katt som tigger. Jo, jag tackar! Man kanske ska försöka göra nån nytta också. Håller ju på att göra om i garderoben för fullt! Jisses så bra det blir!

Nej, ska nog krypa upp jämte Martin o se på ett avsnitt av Beauty and the Geek innan han ska göra sig klar och dra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback