Garderob

Nu är det återigen länge sedan jag bloggade. Måste verkligen bli bättre på de här! Får väl ursäkta mig med att jag har jobbat en massa. Jag håller även på för fullt med att organisera om i min garderob.

Martins morbror Sven var inom IKEA åt oss i Gävle när han va där. Speglar och en hylla till min garderob fick han tag i. Tyvärr var vägghyllan som vi ville ha slut. Vi får väl försöka få tag på en sådan vid ett senare tillfälle. Min hylla till garderoben ville jag egentligen ha i valnöt, men den var också slut. Så det fick bli en svart. Men den är inte så svart som på bilden.

EXPEDIT Hylla svartbrun Bredd: 79 cm Djup: 39 cm Höjd: 79 cm Max. belastning/hyllplan: 13 kg



Idag efter jobbet ska jag bege mig till Jysk. Jag är på jakt efter den här lilla skänken. Den är tydligen på rea nu så får se om det finns någon kvar.




Får jag inte tag på skänken jag vill ha får jag väl tänka om och då kan väl någon av de här vara ett bra alternativ? Lutar mest åt en av korgarna till höger i så fall.





Efter jag är färdig med garderoben ska jag lägga upp bilder, även de bilder jag tidigare sagt att jag ska lägga upp. Först och främst vill jag bli färdig. Därför dedikerar jag min lördag åt min garderob.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback