Tenta

Har tenta imorrn. I linjär algebra. Faen va svårt de ska va! Börjar bli lite nervös för att ja inte ska kunna skrapa ihop poängen som behövs för godkänt.

Andas in, andas ut. Ska lägga mig tidigt ikväll så man e iaf lite utvilad till imorrn. Men kan slå vad om att ja kommer ligga o grubbla på inversmatriser o basvektorer innan ja somnar. Va tusan ska de va så jäkla mkt att komma ihåg för?

Andas in, andas ut. Nej, jag e inte ett dugg sugen på tanken att ev behöva göra en omtenta på de här. Alltså lär ja klara de imorrn. Poooositiva tankar. Jag ska klara de här. Jag kan klara de här. Kanske ett mantra från Sällskapsresan kan lugna ens nerver? Jag kan klara tentan, jag är inte rädd. Jag kan klara tentan, jag är inte rädd.

Ska nog kolla lite tv nu så ja får tänka på nåt annat.


You can do it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback