Plugg

Idag har de vatt plugg för hela slanten. Martin har hjälpt mig som tusan. Förstår inte varför matten ska va så krånglig? E nog tur att världens bästaste råkar vara ett mattegeni också så han kan hjälpa mig.

Med mer plugg, och ännu mer tur, ska jag förhoppningsvis klara båda mina tentor. Jäkla skit att de ska va dagarna efter varandra! Va e de för jävla planering? Jag inte tycka om! Nåja, ska väl inte klaga. De hade ju faktiskt kunnat vara värre, jag hade ju kunnat haft dem samma dag.

Nu är det snart dags att krypa till kojs. Skallen har mycket att bearbeta. Sen borde jag väl försöka gå upp i ganska vettig tid imorrn.. Ingen rast ingen ro för en studerande arbetare. För övrigt så fick jag en liten överraskande nyhet gällande jobbet i fredags. Skriver nog om det mer lite senare när jag har mer info. När jag vet hur det hela blir. Fram tills dess får jag mysa o va gla!

Ny dag imorrn med förhoppningsvis massa lärande. Kanske borde sätta lite mer fart med makron också. Den här helgen har algebran fått all uppmärksamhet. Caesar sover, nog dags att göra han sällskap.. Kommer säkert drömma om ekvationssystem och linjens skärningspunkt i planet.



Sleep tight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback