Oh these happy happy moments

Idag är jag så jäkla glad! Äntligen har jag fått hjälp med några uppgifter på en gammal tenta jag tidigare inte lyckats klura ut. Har även fått ännu mer positivt besked gällande jobbet. Vill inte riktigt avslöja vad än.

Ljuset i tunneln är inom räckhåll. Nu gäller det att tagga till o plugga järnet idag o imorrn. Tentan på freda står utanför dörrn o vill in! Funderar på att låtsas att jag inte är hemma. Men då är allt slit och allt plugg förgäves. Nej, dags o ta tag i de här. De här tentorna ska jag klara.



I'm on a roll baby!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Det är bra med positiva saker! :D

2010-01-14 @ 08:05:55
URL: http://www.busbebis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback