Ny klänning

Wohoo! Nu har min nya klänning kommit hem med posten! Har gjort ett nytt fynd på Tradera. (Jepp, under 100-lappen måste man helt enkelt kalla ett fynd)

Den ser väl inte riktigt ut precis som jag tänkte mig den, men det är väldigt väldigt fin. Först tyckte jag den såg grå ut på bilden, men fick veta att den skulle vara lite lila/brun aktig o glansig. Well, mina damer och herrer, den var brun! Och den sitter ganska så bra.

Det är definitivt gasque-material. Kan man säga så? Nåja, det har jag ju just gjort så antar att då kan man de. Vem vet, kanske blir redan vid nästa kårkväll.. E ju länge dit så känns lite speciellt ^^

Förhoppningsvis kanske man tom har fått svar från tentorna d.. Har man klarat dem blir de till att fira!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback