Morgonstund

Sitter o myser lite under filten såhär klockan 8 på möron. Solen håller på att gå upp. Mysigt värre! Föredrar faktiskt soluppgång framför solnedgång. Soluppgången kommer med löften om en ny dag med nya möjligheter, medans solnedgången mer är ett avslut på dagen. Ett sätt att linda in allting.

Någonting jag alltid drömt om har varit att sitta på en filt ute i de gröna o titta på när solen går upp tillsammans med någon man tycker väldigt mycket om ♥

Solen kommer med ljus o värme. När man ser alla färgerna sprida sig över himmeln, då känns det som att det bara är fantasin som sätter gränser för vad dagen kan innebära. Nu ska jag sätta mig en liten stund med näsan i böckerna innan jag ska till skolan. Så förhoppningsvis har jag lite mer jag kan fråga Ming om när de gäller matten.



Morgonstund har guld i mun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback