Hektisk vecka

Nu va de en vecka sen jag skrev sist. Har haft så jäkla mycket på gång denna veckan så orken och tiden har inte riktigt varit där. Har jobbat massa. Vatt hos Lasse o käkat middag. riktig lyx va de, fick älg, potatisgratäng o kantarellsås o så pannacotta till efterrätt. Inte helt illa för en tisdagkväll va? Har haft en hel del i skolan också. Läser just nu två kurser på distans, en tyska kurs o så organisationsteori. Har varit i Mellsta igen o åkt längdskidor, fy helvete va jobbigt de e! Halt e de också! Känns som att man åker lika mkt bakåt som framåt. I fredags va ja hos Sara & Jonna på förfest. Så hamnade vi rätt som de va på Halvans förfest. Ganska lagom o gå inom där påväg till kåren. Va ganska så kallt ute. Toga-tema på kåren. Vem fan vill springa runt i sängkläder när de e -13 ute? Inte ja iaf. Igår så hade Håkan inflyttningsfest. Men va inte direkt på nå festhumör.. Vi va där bara en timme sen åkte ja o Sara tillbaka till dem så hade ja, Sara, Jonna o Isabelle tjejkväll. Mysigt värre!

Jaa.. vad har mer hänt i mitt liv? Väntar på ett par skor, en klänning och ett par täckbyxor. Tradera kan va bra ibland. Ska bli kul o se hur de sitter sen när man väl får hem de. Känner att ja kan fira o unna mig lite. Verkar bli en del att göra på jobbet nu den närmsta framtiden. Förra helgen va ja förresten hos Totte på förfest i hans lilla etta. Sen hamnade jag på Etage rätt va de va. Första gången ja va ute i Falun, de va kul men lite besvärligt att ta sig till/från. Men kan lätt tänka mig att dra till Falun fler gånger..

Nu ska ja krypa ner i sängen o kolla på film o plugga. Har massa skola denna veckan också. Vet inte hur man ska få tiden att räcka till ibland. Tänk om man hade kunnat klona sig själv? Hade verkligen behövt de ibland.




Over and out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback