Färdig

Den andra och förhoppningsvis sista tentan för den här terminen är nu skriven. Jag hoppas verkligen att jag inte behöver skriva någon omtenta. Även om jag befarar att så är fallet med linjären. När de gäller makron så känner jag mig ganska säker på att jag klarade den. Får nog inte VG på den, men så länge jag får G så är jag nöjd!

Håller på att städa nu. Tänkte slänga ut julen. Har varit så uppe i plugget innan så har inte haft tid. Men nu ska skiten ut! Nu ska vi se om vi inte kan få lite färg på stället. Har innan i veckan köpt nya gardiner på Lagerhaus. De har utförsäljning. Köpte för övrigt även fler nya örhängen på rean på glitter. Ska lägga upp bilder senare. Även om de inte e nå speciella. Ungefär samma som förra gången fast andra färger.

Fick mess av Totte att de e fest hos han ikväll. Fan va skönt de vore! Har väl ingen riktig lust att dra till S2 just ikväll. Men att sitta o dricka lite o snacka skit vore fan nice. Nu blir det ju iofs middag ikväll istället. Det är inte att förakta det heller. Ska bli kul! Fira lite att tentorna är skrivna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback