ja ba ah

Martin gick o hämta ut min tenta åt mig. Eftersom jag har fullt upp med att jobba. Även om jag var förberedd på att jag skulle behöva göra omtenta, trodde jag inte att det gick så dåligt som det tydligen ändå har gjort. Kanske är det här med att plugga inte nånting för mig trots allt? Om jag, efter all hjälp Martin gett mig, ändå gör så dåligt ifrån mig kanske jag borde låta allt vara...

Finns de nånting som kan suga musten ur en så e de väl nånting sånt här. Jag är så oerhört besviken på mig själv. Jag har haft alla förutsättningar, men jag har inte levererat. Hade det varit fotboll så hade jag blivit bänkad. Eller handboll, eller hockey, eller vad som helst. Skulle jag inte leverera på arbetet så skulle jag kanske bli arbetslös. Det är så det funkar i livet, gör man inte det man ska, då blir det konsekvenser.

Just nu vet jag inte om jag har energin som behövs för att ladda om, bli bättre, bli smartare, bli starkare...till att bli allt de där som jag behöver bli för att klara matten. Kanske är människan inom mig egentligen blond, blondare än de där plankblåsta fjortisarna som springer runt på kupan hela dagarna

"ja trodde ja skulle dö asså, ja ba ah! hallå liksom, de va typ sååå hiiimla svårt"

Självömkan. Ska nog trösta mig själv med lite handboll och Ben&Jerry's ikväll. Kanske jag kan boosta upp mitt självförtroende och ladda upp mina batterier på en snabbladdning. Ännu mer självömkan. Tack och lov har jag nyss haft lunch och kunnat snacka lite skit med trevliga kollegor.



Kommentarer
Postat av: Ullis

Ibland är det svårt, och man blir förbannad. Men det är bara köra på tillsist släpper det och när det gör de, då har man ett leende på läpparna. Kör på anna. KRAM

2010-01-21 @ 14:17:03
URL: http://yourluckk.blogspot.com
Postat av: INGRID

KOM IGEN ANNA, PROBLEM ÄR TILL FÖR ATT ÖVERVINNAS OCH KÄNNER JAG DIG RÄTT SÅ LÖSER DET SIG.

2010-01-21 @ 18:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback