Måndag

Idag är det måndag (om det nu verkligen finns någon där ute som missat), och det KÄNNS verkligen! Trots att jag sovit 9 timmar inatt är jag jäkligt trött. Så trött så jag nästan missade att gå upp imorse. Farligt farligt. Som tur är har jag en kort arbetsdag idag. Måste hinna med lite pluggande idag eftersom jag kommer ha fullt upp i slutet av veckan.

Ska även försöka få en tid till att kolla på en lägenhet jag eventuellt är lite intresserader utav. Får väl se hur det blir med det.

Ska även till The Phone House och försöka få tillbaka min telefon. Lämnade in den där på service för sju veckor sedan, och då sa de att det skulle ta 2-6 veckor..

Träningsvärk har jag fått också. Men det är det lätt värt med tanke på vilken underbart trevlig helg jag har haft! I fredags var det Snöphlöde, med after ski-tema. Riktigt trevligt!

I lördags så svischade Ingrid och Henrik förbi Borlänge påväg hem från sin skidsemester. Så blev en liten lunch med dem. Alltid kul att träffa på bekanta ansikten från förr. Blir ju inte så ofta man ser dem numer, åker ju bara ner kanske två gånger per år.. Lite skillnad mot när man var liten och var hemma hos dem mer eller mindre varje dag. På kvällen kom Lasse över så kikade vi lite på OS.

Igår var det ju alla hjärtans dag. Och på vilket bättre sätt kan man spendera den dagen än tillsammans med den som man håller kär? Skulle egentligen firat Robert igår, men det blev inställt. Så istället gick vi på tur (heter de verkligen så?) vid Gyllberget. På kvällen bjöd Martin ut mig på Coco Thai. Riktigt gott och man blev riktigt mätt.








Kommentarer
Postat av: Daniel

Är du norsk så heter det att gå på tur ;)

2010-02-16 @ 08:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback