Längdskidor sökes!

Jag och Martin har varit i Mellsta två gånger nu och åkt längdskidor. Verkligen askul! Och jobbigt! Efter första gången vi åkte så hade jag sån sjujäkla träningsvärk i låren att jag knappt kunde gå. Lät som en gammal gnällig tant på 700 år. Andra gången va de inte så farligt åt benen, då fick ja träningsvärk i överarmarna istället. För att inte tala om hur dålig min kondis blivit sen jag slutade med fotbollen! Jisses anamma!


Har fått låna Martins mammas utrustning de här gångerna jag åkt. Letar med ljus och lykta efter ett par egna längdskidor, begagnade såklart. Finner ingen mening med att springa iväg o köpa splitt ny utrustning när jag knappt vet hur jag ska använda de..



Jag är en dam på span...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback