Ingen rast och ingen ro

De här e en sån dag då jag egentligen bara hade velat stanna kvar i sängen. Har sovit dåligt. Konstiga drömmar o en plogmaskin (?) väcker mig flera gånger. Tänker inte ens försöka ge mig in på att förklara mina drömmar. De är så invecklade och konstiga, så enda sättet att någon skulle kunna begripa dem, är ifall man själv drömt precis samma dröm.

Ska nog gå tillbaka till sängen. Ligga o dra mig lite. Har egentligen inte tid till de, har egentligen inte tid till något. Med 75% studier och vissa veckor nästan 100% jobb så är det svårt att få tiden att räcka till. Idag jobbar jag "bara" fyra timmar. Måste säga att jag verkligen har användning för den här förmiddagen.

Nej, nu ska jag, Caesar och organisationsteorin gå till sängs en stund igen. Tänker utnyttja den här morgonen som jag finner bäst. Resten av dagen får jag vara effektiv.



Ingen rast och ingen ro




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback