Varmfodrat

Som bekant så har ju jag köpförbud på skor efter att jag i höstas lovade Martin att inte köpa några nya skor på ett helt år. Ett undantag var dock ifall jag behövde bruksskor, tex ett par vanliga sneakers för de gamla gått i sönder. Well, jag har två par stövlar där hemma som skall slängas. Ena paret är trasiga invändigt och de andra kommer jag inte längre i (trots att det är 39:or och jag i vanliga fall har 36/37). Dessutom är mina nuvarande fodrade stövlar som jag har med mig här nere inte tillräckligt varma när kvicksilver kasar under -5.

Nej, jag har inte köpt dessa, inte än i varje fall. De fanns inte här i Kristianstad i min storlek. Men de finns kvar i Borlänge. Så bara att hoppas att de finnes kvar där när vi kommit hem.

Warm lined high boot
Warm lined high boot
Warm Lined High Boot från Din Sko, 499 kr.



Me like



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback