Skriet från Vildmarken

Sitter här, fredag eftermiddag. Läser och läser. Har i uppgift att läsa The Call of the Wild (Skriet från Vildmarken). Har några sidor kvar..

Tentan i Marknadsföringen gick ju kanon! Över förväntan! 40 poäng av 50 möjliga. Godkänt var 31 poäng och Väl Godkänt var 43 poäng. Helt klart nöjd!

Äntligen så känns det lite som att jag kan slappna av och koncentrera mig på engelskaläxan (Skriet). Fram tills idag har tentan legat och gnagt i mitt medvetande. Klarade jag det eller måste jag plugga inför omtenta?

Väntar ivrigt på att få hem min klänning från Bubbleroom. Hoppas verkligen att jag hinner få den innan jag åker ner för att fira jul. Åker ju på tisdag så för att ha en rimlig chans bör de skicka den idag. Det skulle kanske gå även om de skickar den på måndag men då blir ju kruxet om ifall det hinner lämnas av på uthämtningsstället innan mitt tåg går.. Ibland kan transportering av varor ta extremt lång tid. Hur det är med Bubbleroom vet jag dock inte än. Första gången jag beställer från dem.

Nej, nu är det väl dags att återgå till Skriandet





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback