Skor

Gaah! Det kliar i fingrarna! Har lovat Martin att jag inte ska köpa några skor på minst ett år. Nu har det gått...kanske 3 månader? Gissa vad man springer på då!? Sko-rea på Skohuset! Har sett mer än ett par stövlar där jag skulle vilja ha, som just nu är till halva priset. Men får ju inte!

Får hålla mig till tåls tills hösten. Det känns bara som att det är såå lång tid dit! Skulle verkligen behöva ett par nya stövlar. Har bara 3 par och ett av dem sjunger på sista versen..



Får väl ta och beundra mina senast inhandlade finisar. Köpte dem på Have2Have i höstas (var då jag lovade Martin att inte köpa skor på ett år). Höga som tusan, men väldigt sköna! Enda nackdelen är att man lär ha plåster på hälen för där dragkedjan slutar blir det inte alltför vackert efter en kväll.. Klart värt det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback