Plugg plugg plugg

Sitter uppkrupen i soffan med massa papper och min gigantiska Kotler-bok. Glasögonen sitter fastklistrade på näsan och jag har bullat upp med saft och riskakor. En stefan&krister fars spelar i bakgrunden.

Vissa tycker inte om att ha något som stör i bakgrunden, men för min del är det bara skönt. Jag skulle nog ha ganska svårt ifall det var en ny film eller en spännande actionrulle. Men sålänge det är något som är lätt att titta på, som man sätt några gånger och som det är otroligt lätt att hänga med i ifall man skulle lyfta blicken.

Det här är mitt sätt att plugga. Något att tugga på när energin tryter, något underhållande och en filt. Det är mina takter det! Såhär kan jag spendera timmar med att älta gamla tentor. Än så länge har jag inte kuggat i någon FEK-tenta, och jag hoppas att det så kommer förbli.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback