Onsdag

PM:et i Marknadsföring är klart och inlämnat! Det känns så skönt! Igår var jag och Martin på biblioteket och lånade böcker till min engelskaläxa. Satte mig redan igårkväll och läste faktiskt. Uppgiften går ut på att man ska läsa två barnböcker på engelska och sedan skriva om dem. Blev faktiskt väldigt överraskad över innehållet! Kan verkligen inte minnas att jag läste såna historier som liten!

Idag har jag inga lektioner. Det känns så skönt! Ska fixa färdigt engelskaläxan så jag kan koncentrera mig på Marknadsföringen sen. Tenta på måndag. Yikes! Imorrn väntar skola 10-17 så kommer nog inte bli så mycket pluggande gjort efter det. Man är ju ingen makalös manick precis.

Börjar snart bli dags för att besöka tandläkaren.. Ser verkligen INTE fram emot det! Måste dit och titta om lagningen var nog eller om jag måste rotfylla. Uuuh! Ryser bara jag tänker på det!

Borde stänga av datorn och få lite pluggande gjort. I någon form. Åh ja just de, glömde nästan! Det är första december idag! Vilket innebär att jag får öppna första luckan i chokladkalendern! Nej, jag är inte för gammal för sånt, det blir man aldrig!



Kommentarer
Postat av: Isabelle Högstadius

Tjoh, vad härligt att du är kalr med uppgiften. Sitter med en exa i handelsrättslig grund kurs och hoppas att det snart är helg.



puss o kram och lycka till hos tandläkaren / frun

2010-12-01 @ 12:07:04
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback