Check

Nu har jag äntligen gjort klart veckans engelskaläxa! Måste säga att det är riktigt skönt att ha den klar! Jag missar lektionen på måndag så har haft lite extra och göra nu före. Förvånande att jag är dubbelbokad?

Ibland önskar jag verkligen att jag hade kunnat dela mig i två delar.. Tänk vad skönt att ha en exakt kopia av mig som kan vara i skolan och ta anteckningar medans jag sitter hemma och pluggar? Hade ju ägt! Nu har jag i och för sig en liten hjälpreda. Caesar ligger på mina böcker och tittar på mig. Högtalarna har gått varma hela dagen med julmusik. För man ska ju hinna med det också :)

Då var det bara kvar att plugga inför tentan på måndag då.. Senare kommer Sten över - pizza and movie! Men just nu jag jag en date med Kotlers bibel.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback