BoEkon eller inte BoEkon - det är frågan

Blev så grymt jäkla besviken igår. När jag kom till skolan och upptäckte att det var i princip ingen där. När klockan var typ 10 över så va vi 3 stycken plus mötesordföranden. Hade inte väntat mig att hela klassen skulle dyka upp, men några fler i alla fall.

Tappade suget ganska så rejält för det här med BoEkon efteråt. Känns lite som att man kastar pärlor åt svin när de inte ens kan dyka upp för ett möte. Vissa hade hört av sig före o sagt att de va tvugna o va hemma med sina barn o sådär, och det förstår jag verkligen. Likadant så förstår jag att de som har flera mil till skolan inte kommer för ett möte. Har full förståelse för dem också. Men alla andra då?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback