Think pink

Tjohoo! Nu har min nya fina rosa jacka kommit! Det känns lite som en belöning efter den tuffa dagen på jobbet, har varit sanslöst mycket att göra! Förstår inte vad alla ville? Nåja, jobb imorgon också. Och då kan jag ha min nya fina jacka.

Vind-och vattentät från Danskin. Nice nice.You gotta love Ebay. Är riktigt nöjd med den! Nämnde jag att den var rosa? Jag kommer känna mig lite som the pink ladies i Grease. På tal om Grease, man kanske borde se den filmen någon dag. Måste höra efter med Martin om videon är inkopplad. Yes sir, jag är så gammalmodig så jag tittar på vhs!

 

 

Think pink!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Snygg jacka!!

puss

2010-08-04 @ 16:15:39
URL: http://isabellehedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback