Besviken

Missade mina skor!

Nu undrar ni säkert vad i helskotta det är jag yrar om. Men för ett halvår - ett år sedan så fick jag syn på ett par skor på Biancos hemsida. Med guldspännen och högklack.

MEN, Bianco har ingen affär i Borlänge. Inte i Falun heller. Det dröjde på tok för länge tills jag kunde ta mig till antingen Stockholm eller Kristianstad. När jag väl lyckades ta mig till en Bianco-butik, ja då hade såklart skorna utgått. Just my luck!

Ända sedan jag fick syn på de skorna på Biancos hemsida så har jag letat runt på både Ebay och Tradera på jakt efter dem. Först nu snubblade jag över ett par i min storlek. Så missar jag auktionens sluttid! Inte frivilligt, vi fick just då ett krångligt samtal som krävde all min tid och energi för stunden. Känner mig ännu helt tömd på energi om jag ska va ärlig. Vädret och min längtan efter semester kombinerat med min besvikelse över att jag fortfarande inte har dessa skor i min ägo.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback