Molle

Vet fortfarande inte vad det är med mitt lilla yrväder. Diskbråck är väl deras största misstanke. I alla fall så som jag förstod det. Det ska göra en mri eller mrt eller vad tusan det nu heter, en röntgen i alla fall, någon gång under morgonen. Visar det sig vara diskbråck blir han opererad med en gång.

Blir det operation kommer åtminstonde sex månaders rehab att vänta. Och det är inte ens säkert att han kommer bli helt återställd, någonsin. Just nu återstår bara väntan och åter väntan. På att telefonen ska ringa och jag får veta hur det ligger till. Jag önskar mer än någonting annat just nu att allting ska gå så smärtfritt för Molle, vad som än händer. Min lilla krabat ska inte behöva ha ont.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback