Irriterad

Just nu kokar jag av irritation. Förmodligen inte det bästa tillfället att skriva. Men jag måste få det här ur systemet.

Det finns många olika typer av personer i samhället, naturligtvis. En vän till mig skrev med lite frågor kring terminstarten. Inget fel i det. Men när det gäller så simpla saker som att ta reda på sin egen kurslitteratur, och jag ger en beskrivning som det är stört omöjligt att misslyckas med, och personen fortfarande inte fattar. Då börjar jag undra vad den personen har på en högskola att göra?

Jag nämner inga namn, det behövs inte. Personen vet vem han eller hon är. Förmodligen kommer han eller hon bli stött över detta inlägg. Men som det är just nu så orkar jag inte bry mig om det. JAG HAR FÅTT NOG AV KORKADE FRÅGOR



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback