Helgen

Har haft en helt underbar helg! Måste säga att det var guld värt att få va ledig i torsdag. Det är faktiskt värt varenda krona som jag missade i lön den dagen. Skolan närmar sig med stormsteg.

I lördags var jag i Gävle och träffade Cissi. Snack, shopping, mer snack, lite skvaller, ännu mera snack, lite mat, och så mer shopping såklart. Det var trevligt som alltid. Vi tog en sväng till Valbo och givetvis inom IKEA. Sen var det jag som släpade på en vägghylla som va nästan två meter lång. På bussen, på tåget, i trappor. Jag och min hylla, min hylla och jag. Fick hem den till slut i alla fall. Kommer passa perfekt ovanför tv:n i vardagsrummet!

Igår blev jag äntligen färdig med min garderob! Ska lägga upp lite bilder sen. Det ENDA som inte e klart nu är belysningen där inne. Men det är ingenting jag kan fixa. Nöjd är jag i alla fall. Den ser bra mycket rymligare ut än för ett par veckor sedan. Nu är det bara att shoppa allt vad plånboken håller! Haha, nej men skämt åsido så är den faktiskt rymligare.

Va på bia i Falun igår, med Martin, Sten och Robert A. Vi såg Inception. Ruggigt bra! Leo DiCaprio verkar vatt inne i en period med psykfilmer. Det känns som att det inte var alltför länge sedan man såg Shutter Island. Vad kan det ha varit? Ett halvår sedan? Även den filmen var ju bra! Dock en film som man kanske bara kan se en gång. Inception däremot, skulle jag lätt kunna se en gång till! En regnig höstkväll.. Krypa upp i soffan med en mugg te och en skål popcorn och Inception.. Låter inte helt fel!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback