Rammstein

Ställde väckarklockan idag, trots att jag inte börjar jobbet förrän halv tolv. Varför kan man ju alltid fråga sig. Men det är som så att imorse kl 9 så släpptes biljetterna till Rammsteins konsert i Globen i februari. Snäll som man är så lovade jag att jag skulle boka biljetter till de.

Eftersom mitt internet inte alltid är det bästa, mobilt bredband i en lägenhet som inte kan liknas vid någonting annat än bombsäkert, så vågade jag inte riktigt sitta hemma vid datorn och fixa detta. Alltså fick jag stiga upp, sätta mig på cykeln och trampa hem till Martin och deras dator.

En kan ju fråga sig varför inte Martin bokade själv, då de är hans favoritband, men han har tenta idag. Som börjar kl 9. Hoppas verkligen de går bra för honom!

Jag har varit inne i efterhand och kikat på ticnet, det verkar vara kö där även nu, nästan 1½ timme senare. Mer än 15 minuter står det. Känner mig faktiskt lite smått stolt över att jag inte bara lyckades få tag på biljetter, utan även slapp sitta i kö! Inte så mycket tack vare mig kanske, var ju bara ute i god tid och hade tur.

Den 20 februari 2010 kommer Globen vara osäkert. Då ska jag, Martin, Niklas och Håkan dit och röja! Rock on!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback