Lördag

I lördags hade jag fullt upp! Jag och Martin skulle ha middag hos mig, så var en hel del att göra innan dess. Dessutom var vi på kattutställning vid Romme Travbana en stund under dagen. Första gången jag var på en kattuställning så var lite smått spännande att se hur allting gick till.. Funderar nämligen på att ställa ut Caesar. Kanske rent av gör de nästa år, om han har vant sig av med ovanan att bita i folk dvs.



En ursöt Europé som väntar på att bli bedömd.




Som jag redan nämnt skulle jag och Martin ha middag hos mig. 3-rätters tillsammans med Sara&Lars och Petter&Stina. Har alltid trevligt med dessa! Så himla härliga personer hela bunten! Som förrätt hade vi snittar. Huvudrätten bestod av gorgonzolabiffar, pommes frites och gorgonzolabiffar. Till efterrätt serverade vi frozen lime pie. Senare under kvällen tittade även Håkan förbi.



Håkan, lika glad som alltid!



Tanken var att vi allihop skulle sticka till kåren efter middagen, men alla följde dock inte med. En tapper skara på ungefär hälften gick i alla fall dit. Jag och Sara var dessutom klädda efter temat från sittningen som skulle vara före kåren, militärer. Jag i min marinskjorta och Sara i kamouflagebyxor.



Jag & Sara♥ på kåren




För att sammanfatta dagen så var den väldigt kul! Hade riktigt roligt på kåren, nog bästa stället att vara på om man vill gå ut känns de som.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback