Förkylning

Jahapp, min underbart (inte) sköna förkylning har efter helgen i Stockholm fått en nytändning. Jag är just nu mer förkyld och har mer ont i halsen än jag hade i förra veckan. Men jag har än så länge klarat mig från frysattacker. Överlag känner jag mig mycket piggare denna veckan.

Kanske har det lite och göra med att Martin kom förbi igår eftermiddags. Även om han satt o plugga så kändes de skönt att ha honom hemma! Hör och häpna, imorse käkade jag till och med frukost! Något som är väldigt ovanligt för mig. Visserligen är det inte heller vanligt att jag har sovmorgon till klockan 11 en torsdag.

Igår var det seriepremiär i Allsvenskan. Leksand åkte ner till Västerås för att spela. Matchen slutade med vinst för Leksands del då den slutade 2-3. Inte alltför långt vad jag gissade (2-4).



Kommentarer
Postat av: Daniel

Hade matchen varit någon sekund längre hade du gissat rätt då Peter Nordström då gjort mål i öppen bur.

2009-09-17 @ 21:25:33
Postat av: Anna

stackars lilla anna! :(

hoppas du kryar på dig snart, aldrig roligt att vara förkyld. skickar en skål kycklingsoppa virtuellt till dig. :)

kramar (fast inte för nära så jag blir förkyld)

/annis

2009-09-18 @ 10:11:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback