Cross

Igår tog Martin med mig ut på sin cross. Fyy fasen vilken underbar känsla det var! Han har vatt en verklig ängel och till och med monterat på fotpinnar åt mig så de ska vara lättare att åka med. Nu gled ena i och för sig neråt så jag kunde inte använda det utan fick hålla benet uppe själv, jag vet jag låter lat.. Men det är faktiskt jobbigt! I alla fall om man som mig inte är van. Följdaktligen har jag lite träningsvärk idag. Kan dock bara säga att det lätt är värt de!

Vi åkte en omväg upp till Nybro backen. Väldigt fin utsikt måste jag säga! Olyckligtvis hade den lilla väskan med mobil o dyl som satt fast på crossen trillat av i farten, så Martin fick vända och åka tillbaka för att leta. Till slut hittade han den på grusvägen nedanför backen som tur var. Stackaren hade de inte lätt när han sen skulle ta den korta vägen till mig, åka rakt uppför backen, så han var helt slut när han väl kom upp igen.

Känner mig nästan som en liten unge på Liseberg. Vill åka mer mer mer.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback