Semester

Jahapp, då sitter jag här igen. Det är eftermiddag, och det ser grått och trist ut utanför fönstret. Har en timme kvar på jobbet. Sen ska jag hem till Caesar, måste ge honom mat och klappa om honom lite innan jag ska iväg igen. Ska bowla med lite vänner, Sara och Stina bland annat. Ska bli kul o se dem igen!

Martin har åkt iväg nu. En veckas semester med föräldrarna i Sharm El Sheijkh. De skulle bo på ett all inclusive hotell där. Verkar så himla skönt! Jag vill också! Men har ju inte den ekonomiska möjligheten just nu, men en dag... En dag ska jag också bege mig ut i världen.


Tills dess får jag nöja mig med att drömma.



Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag och Johan hade ju all inclusive och det är hur skönt som helst att ha de! Man kan i princip åka iväg utan några fickpengar. :) Det får vi göra någon gång ;)

2009-10-21 @ 16:45:55
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback