Saknar ♥

Åhh vad jag saknar honom! Martin är på semester i Egypten. Visserligen åkte han iväg innan i veckan, men eftersom han hade tenta precis innan han åkte, och jag har jobbat en hel del, så känns de som att vi inte hann o ses så mycket som jag hade velat före. Men sånt är livet antar jag.

Har ju haft massa att göra än så länge. Men nu när det är fredag (ja, det är faktiskt det) så börjar det kännas lite mer. Helg brukar innebära att Martin sover över. Men inte den här helgen inte. Nej, istället är han i Sharm El Sheijkh. Solar, badar och har de allmänt bra. Medans jag, jag sitter på jobbet, mörkt är det ute och inte är det varmt heller.  Nej om någon undrar så är jag inte avis på honom. Inte ett dugg. Eller jo, kanske lite. Okay, jag är väldigt avis på honom. Jag vill också ut och resa!

Nåja, nog om de. Jag kan sitta och längta hur mycket jag vill. Det ändrar inte det faktum att jag sitter här i höstmörkret. Kollar på lite bilder från i somras. Sicka roliga stunder vi haft! Men just nu längtar jag mest och längtar efter Martins varma mysiga famn ♥ Försökte kela lite med Caesar igår, men han ville mest bara busa. Det är faktiskt inte alls samma sak som att mysa med Martin.




Totte och Martin, 29 april 2009. Grillning hos mig, följt av en kväll på stan.



Kommentarer
Postat av: Martin

Naaw...skönt att höra att du fortfarande tycker Caesar e värsta busungen trots allt;) Puss puss från värmen:*

2009-10-23 @ 15:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback