Magkänsla

Har fått en helt underbar magkänsla att det inom en snar framtid kommer hända nånting, nånting som kommer ha en stor betydelse för mig. Ni vet hur det är, ibland vaknar man och man känner att det är nånting som inte stämmer, man kan inte riktigt sätta fingret på de. Men man vet bara att någonting dåligt kommer hända. Så kände när jag vaknade den dagen jag fick reda på att det skulle bli mindre och göra på jobbet.

Idag har jag återigen en magkänsla, fast denna gången känns de bra. Ska lämna in cv på maxi, willys och burger king imorgon innan jobbet. Hoppas på att det har med det att göra. Jag vet att jag låter vidskeplig. Det är jag egentligen inte. Jag tror inte på horoskop eller på spöken. Det är enbart hokuspokus enligt mig. Väldigt underhållande ibland, men enbart hokuspokus.

Någonting BRA kommer hända snart! Det vet jag. Fråga mig inte hur, jag bara vet de. Man kan inte ha hur mycket oflyt som helst, förr eller senare måste de gå bra. Jag har haft min beskärda del av motgångar och oroligheter, så nu är det min tur.




Kommentarer
Postat av: Cecilia

kolla med hemtjänsten också eller ålderdomshemmet i Borlänge, de kanske behöver folk.

2009-10-25 @ 17:24:09
URL: http://ceciliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback