Intyg

Panik! Igår skrev jag upp en gäst till kåren på lördag. Sara har ju 20 års fest och sen tänkte vi dra till kåren. Så skrev upp en av hennes vänner som min gäst. Dum som jag var. Istället borde jag skrivit upp honom som Martins gäst istället. Eftersom jag ännu inte fått mitt kårleg. Men inga problem tänkte jag. Skulle ju ändå gå till kårexpeditionen idag och be att få ett intyg så att jag kommer in. Då upptäcker jag att de har ju numera stängt på fredagar! Shit shit shit!

Som tur var lyckades Martin få tag på numret till klubbmästaren Joel som han tydligen känner lite grann. Hur som helst så trodde Joel att det skulle vara någon på plats där i alla fall idag. Annars så var det bara för mig att ringa honom så kom han dit. Vilken ängel! När jag kom dit idag så var han på plats och det var inga problem att få mitt intyg om att jag betalat in kåravgiften. Wohoo! Kåren imorgon! Ska bli riktigt kul med liveband och grejor.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback