Helgen

Ja, då kanske man borde berätta lite om hur helgen var. Skulle egentligen skrivit om det senare. Men har haft lite att göra.

I lördags va de 20-års fest hos Sara och Lars. Kanonkul! Träffade på en härlig tjej som hette Moa. Riktigt trevlig! Vi tog oss vidare till kåren där det var bandkväll. Map of Moscow, National Anthems, Goodlooking Trash och Dog day Heroes spelade. Inte för att jag minns så mycket av de. Tror att jag mest vara nere i lilla baren. Jag minns att jag hade kul.. Och att någon av Lars vänner bjöd mig på en lakritsshot.

På söndagen var det bullkalas hos Bettan! Var ju kanelbullens dag så hon hade bakat massvis med bullar. Egentligen tror jag att det mest var för Bergs. Men hon var en ängel och bjöd in både mig och Sara. Mums säger jag bara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback