Helg

Då var det lördagskväll. Sitter här och slökollar lite på tv, myser lite med Caesar. Han hoppas på att få mat snart, men måste iväg och handla först. Har bara torrfoder hemma till honom.

Egentligen skulle jag festat ikväll. Rickard skjutsade mig till och med till systemet innan för att jag skulle hinna handla innan de stängde. Vet inte riktigt varför, men har ingen riktig lust. Kanske är för att jag är trött, kanske är det att jag har så mycket tankar som virvlar runt, oroar mig en del. Jag vet fortfarande inte hur det kommer och bli..om jag kommer ha råd att bo kvar här uppe eller inte. Jag hoppas verkligen det!

Igår var jag på hockey med Daniel, Håkan och Markus. Sedan var jag ute och gick tre timmar med Rickard. Var väl hemma runt 3 inatt.

Har inte hört nånting från Martin idag. Givetvis väntar jag mig inte att han ska sitta klistrad vid datorn för att prata med mig, han är ju på semester! Vi snackade ju lite i onsdagskväll. Men nånting inom mig hoppas ändå på att han snart ska logga in och säga hej.

Imorgon ska jag kanske träffa Anna och Jocke. De skulle höra av sig så vi får väl se hur det blir. Var länge sen sist i alla fall.

You never know what will happen tomorrow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback