Fest fest fest

Ja, det är faktiskt så det känns. Som att det är fest varje helg. Känner mig lite gammal ibland som om jag inte orkar hålla tempot uppe. Var ju som sagt på oktoberfest i fredags. Förfesta lite på mångatan innan. Måste nog säga att kåren är det  utan tvekan roligaste utestället just nu. Har alltid kul där!

Igår var jag och Martin på fest igen. Fast vi var nyktra, drack bara cola. Kändes väldigt konstigt att gå på en fest utan att dricka någon alkoholhaltig dryck.. Men en nyttig erfarenhet kanske.. Var ju ganska trött. Vi var hos Rickard i Forsa. En himla trevlig påg verkar de vara!

Idag kommer Jonas, Malin, Bettan och Elin på fika kl10. Kanske borde käka frukost och fixa färdigt fikan.. Choklad- och cheesecake-tårta blir det. Skulle väl egentligen inte vilja kalla de för tårta, men använder tårtbottnar så har väl inte så mycket att välja på. Martin ligger fortfarande i sängen o sover. Han ser så fridfull ut. Får nästan lust att krypa ner hos honom igen och mysa.

Senare ska vi på lunch till hans mormor och morfar. Hon har tydligen nyligen fyllt år. Har aldrig varit hemma hos dem så ska bli kul. Caesar har blivit så fin idag. Har nyss kammat honom. Var nog en eller ett par veckor sen sist. Han verkar faktiskt tycka om det! Vilken katt! Men, han är inte som alla andra katter. Han är MIN kronprins. Med silkeslen päls, klarblåa ögon... Just ja, nu kom jag nog lite på villovägar. Dags att göra lite nytta! Klockan tickar...




Kommentarer
Postat av: Isabelle

ja vi hittade faktiskt både gula- och trattkantareller och sedan svart trumpetsvamp =)



det blir exa skrivining i dag ocskå, men hoppas bli klar med den senast i morgon så jag kan börja plugga lite på den adnra kursen också, hihi



pusss

2009-10-11 @ 11:49:19
URL: http://isabellehedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback